مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-16فرهنگي

جزییات رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران سرا» در حوزه هنری اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز موسیقی و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی طی روز های بیست و هفتم و بیست و هشتم شهریور همزمان با فرا رسیدن روز شعر و ادب پارسی رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران سرا» را در تالار سوره حوزه هنری برگزار می کنند.

- جزییات رویداد ملی شعر و موسیقی ایران سرا در حوزه هنری اعلام شد همزمان با روز شعر و ادب و پارسی مرکز موسیقی و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برنامه مشترکی به نام ایران سرا برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز موسیقی و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی طی روز های بیست و هفتم و بیست و هشتم شهریور همزمان با فرا رسیدن روز شعر و ادب پارسی رویداد ملی شعر و موسیقی ایران سرا را در تالار سوره حوزه هنری برگزار می کنند.

در این رویداد موسیقایی-ادبی که در قالب 2 شب اجرا می شود علاوه بر برگزاری مراسم شعرخوانی با حضور تعدادی شاعران شناخته شده کشورمان، برخی از هنرمندان فعال حوزه موسیقی نیز به اجرای برنامه می پردازند.

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب شعر و موسیقی حوزه هنری با ارائه تخفیف های ویژه خرید محصولات از جمله برنامه های دیگری است که در این رویداد ملی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران سرا» در حوزه هنری اعلام شد

جزییات رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران سرا» در حوزه هنری اعلام شد