مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-23سياسي

پاسداشت نام و یاد بزرگان عرصه طبابت یاد شهدای مدافع سلامت ضروری است


رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی، پاسداشت نام و یاد بزرگان عرصه طبابت و همچنین بزرگداشت یاد شهدای مدافع سلامت را ضروری دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی، پاسداشت نام و یاد بزرگان عرصه طبابت و همچنین بزرگداشت یاد شهدای مدافع سلامت را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهسا پرنیان رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت، در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

متن پیام پرنیان، رییس جهاددانشگاهی استان به شرح ذیل است: در پیشینه و سابقه تاریخ و فرهنگ عمومی کشورمان، طبابت از جایگاه رفیع و طبیب از قداست خاصی برخوردار بوده است و پاسداشت نام و یاد بزرگان و فعالان این عرصه مقدس و یاد شهدای مدافع سلامت ضروری است.

نوشتن و گفتن از آنان که سرمایه زندگی شان را به پای همنوعان ریخته اند؛ آنها که نیاسودند تا دیگران بیاسایند؛ انسان هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده اند و جان و روح و جسمشان، آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می نماید.

این روز بهانه ای است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش صادقانه عزیزانی که آسایش، آرامش و شادمانی خویش را در تسکین درد بیماران و کاهش رنج آنان می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت نام و یاد بزرگان عرصه طبابت یاد شهدای مدافع سلامت ضروری است

پاسداشت نام و یاد بزرگان عرصه طبابت یاد شهدای مدافع سلامت ضروری است