مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-30سياسي

ارائه بیش از 2 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین


سرپرست درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 137 خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی ارائه شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام، علی منصوری سرپرست درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام از ارائه بیش از 2 هزار 137 خدمت بهداشتی و درمانی طی سه روز گذشته تاکنون به زائران اربعین حسینی از سوی اکیپ مستقر در مسیر زائرین خبر داد و گفت: این خدمات در قالب 4 خدمت ارزنده به زوار ارائه شده است.

 وی افزود: این خدمات شامل یک هزار و 550 خدمات دارویی، 125 مورد تزریقات، 102 مورد پانسمان و 360 مورد تست فشار خون بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائرین عتبات عالیات ارائه شده است.

سرپرست درمانگاه طب صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: با همکاری صورت گرفته با بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بیش از 70 قلم دارویی تأمین و در اختیار همکاران درمانگاه این پالایشگاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین قرار گرفته است.

  منصوری با بیان اینکه این خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی (ع) انجام می شود، گفت: افزون بر این خدمات، یک دستگاه کانکس مجهز به امکانات پزشکی و 3 تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 2 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین

ارائه بیش از 2 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین