مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-29سياسي

11 پروژه عمران شهری و آسفالت راه شهر سنقر به بهره برداری رسید


در فاصله 9 روز مانده به اربعین حسینی (ع) یازده پروژه عمرانی شهر سنقر در راستای فراهم سازی امکانات شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع)به بهره برداری رسید.

- کرمانشاه- در فاصله 9 روز مانده به اربعین حسینی (ع) یازده پروژه عمرانی شهر سنقر در راستای فراهم سازی امکانات شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع)به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه دوشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرماندهان سپاه و انتظامی و برخی از مسئولین و مدیران این شهرستان تعدادی از پروژه های عمرانی شهری سنقر در راستای فراهم سازی امکانات شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین پروژه های حوزه آسفالت راه های دسترسی با اعتبار بالغ بر 660 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پروژه های حوزه آسفالت راه ها شامل؛ آسفالت معابر سطح شهر سنقر در سطح 80 هزار متر مربع با اعتبار 250 میلیارد ریال، بهسازی معابر به مساحت 9 هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال، بهسازی و ساماندهی مسیل شهرک شهدا به طول 3.

5 کیلومتر در فاز اول با اعتبار 15 میلیارد ریال، احداث 250 متر کانال با عرض پنج متر، تهیه هشت ست بازی پلی اتیلن با اعتبار 20 میلیارد ریال و آغاز اجرای زیر ساخت جان احمد با اعتبار 130 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه عمران شهری و آسفالت راه شهر سنقر به بهره برداری رسید

11 پروژه عمران شهری و آسفالت راه شهر سنقر به بهره برداری رسید