مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29سياسي

مدیریت شهری اردبیل کمک مسئولان استان را می طلبد


رییس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: شورای شهر و شهرداری اردبیل تاکنون از حمایت های مسئولان استان برخوردار بوده اند و برای تداوم خدمت رسانی به شهروندان نیازمند حمایت ویژه آنان هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: شورای شهر و شهرداری اردبیل تاکنون از حمایت های مسئولان استان برخوردار بوده اند و برای تداوم خدمت رسانی به شهروندان نیازمند حمایت ویژه آنان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرمحمد سیدهاشمی 7 شهریور در مراسم آغاز عملیات اجرای مجتمع دکوسنتر با اذعان بر اینکه مدیریت شهری اردبیل از حمایتهای امام جمعه، استاندار و نمایندگان مجلس برخوردار بوده است، اظهار کرد: تصمیمات شورای شهر در بهبود زندگی شهری شهروندان مؤثر است و برای ارتقاء رضایتمندی شهروندان نیازمند حمایت مسئولان استان می باشیم.

وی اعلام کرد: سه چالش اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در بدو حضور رشد و توسعه پایدار با درآمد محدود شهرداری، استراتژی قانونی برای توسعه شهری و چگونگی اثرگذاری تصمیمات شورای شهر بر بهبود زندگی شهری بود.

سیدهاشمی افزود: شهروندان اردبیلی با انبوهی از پروژه های راکد شهری روبرو بودند و مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده بود و با همکاری مسئولان استان توانستیم این پروژه ها را احیاء و به مرحله بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری اردبیل کمک مسئولان استان را می طلبد

مدیریت شهری اردبیل کمک مسئولان استان را می طلبد