مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-05سياسي

اربعین نشانه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: حضور میلیونی مردم از ملیت های مختلف در اربعین نشانه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر سه شنبه در جمع عزاداران اربعین حسینی در ساری با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) مبنی براین که در معراج و سمت راست بهشت نوشته شده بود امام حسین (ع) موجب عزت و فخر امت خواهد شد و امام حسین (ع) گنج عظیمی است ، گفت: حضور میلیونی مردم از ملیت های مختلف در سفر معنوی اربعین نشان از زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت دارد و این مهم در واقع با هدایت حسین بن علی علیه السلام در حال رقم خوردن است.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه حضور در محفل و مجلس اقامه عزای حسینی به شور و شعور توأمان نیاز دارد، افزود: پیاده روی برای امام حسین (ع) می رویم باید با شعور حسینی همراه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا برلزوم حضور خانوادگی در پیاده روی اربعین تاکید کرد و ادامه داد: این حضور اثر تربیتی منحصر به فردی روی خانواده به ویژه نسل نو دارد.

حجت الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: خانواده ها اگر زمینه حضور در پیاده روی اربعین برایشان فراهم نشده برای هم نوا شدن با زائران کربلا در پیاده روی جاماندگان حسینی در جای جای ایران اسلامی حاضری بزنند تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نشانه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است

اربعین نشانه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است