مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-29اقتصادي

ضرورت نوسازی و بهسازی اماکن فرسوده زندان عادل آباد


استاندار فارس با اشاره به قدمت و فرسودگی بخشی از اماکن زندان عادل آباد شیراز، بر ضرورت نوسازی بازسازی و بهسازی آن تاکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به قدمت و فرسودگی بخشی از اماکن زندان عادل آباد شیراز، بر ضرورت نوسازی بازسازی و بهسازی آن تاکید کرد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف زندان عادل آباد و بازداشتگاه مرکزی شیراز بیان کرد: زندان عادل آباد شیراز افزون بر 60 سال قدمت دارد و بخش هایی از آن به مرور فرسوده شده است، از دیگر سو زندان در بافت مسکونی و شهری قرار گرفته که بر اساس برنامه توسعه کشور، انتقال زندان ها از بافت مسکونی به بیرون از شهرها از تکالیف مهم به شمار می آید، از این رو بنده و این هیئت موضوع تامین زمین مناسب برای ساخت زندان جدید و انتقال آن به خارج از شهر را بصورت جدی در دستور کار قرار داده و به زودی طی جلسه ای در حضور وزیر مسکن و شهرسازی، آن را پیگیری خواهیم کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، او همچنین با اشاره به قدمت و فرسودگی بخشی از اماکن زندان بر ضرورت نوسازی بازسازی و بهسازی آن تاکید کرد و گفت: همانطور که در اسلام و قانون برای زندانیان حق و حقوقی تعیین شده و تامین مکان مناسب نگهداری، طبقه بندی زندانیان و آموزش و توانمندسازی آنان از جمله این حقوق محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوسازی و بهسازی اماکن فرسوده زندان عادل آباد

ضرورت نوسازی و بهسازی اماکن فرسوده زندان عادل آباد