مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-31اقتصادي

برگزاری نمایشگاه های فروش کالای پاییزه از 19 شهریورماه در مشهد


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه های فروش کالای پاییزه از 19 تا 31 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه های فروش کالای پاییزه از 19 تا 31 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد خبر داد.

علی غفوری مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از وظایف کارگروه های تنظیم بازار استان و شهرستان ها، پیش بینی تدابیر لازم جهت تامین کالای مورد نیاز مردم به ویژه در مقاطع خاص از سال است.

وی افزود: تقاضای مردم و خانواده ها در نیمه دوم اسفند برای خریدهای نوروزی، و نیمه دوم شهریور برای خریدهای مدارس و دانشگاه ها زیاد است؛ لذا ما به جز ایام همه گیری کرونا، در سایر سال ها در دو مقطع پاییز و بهار این نمایشگاه را با اخذ مجوز برگزار کرده ایم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با بیان اینکه کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر در اولویت فروش اجناس این نمایشگاه است، تصریح کرد: در اولویت دوم، کالاهای اساسی و مواد غذایی که مورد تقاضای مردم هستند نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های فروش کالای پاییزه از 19 شهریورماه در مشهد

برگزاری نمایشگاه های فروش کالای پاییزه از 19 شهریورماه در مشهد