مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-26فرهنگي

21روایت از اربعین وارد بازار نشر شد


کتاب «اگر نی پرده ای دیگر بخواند؛ روایت 21 نویسنده ایرانی از اربعین حسینی (ع)» با دبیری لیلا مهدوی توسط انتشارات کتابستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب اگر نی پرده ای دیگر بخواند؛ روایت 21 نویسنده ایرانی از اربعین حسینی (ع) با دبیری لیلا مهدوی توسط انتشارات کتابستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب اگر نی پرده ای دیگر بخواند؛ روایت 21 نویسنده ایرانی از اربعین حسینی (ع) به تازگی با دبیری لیلا مهدوی توسط انتشارات کتابستان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

لیلا مهدوی درباره چرایی انتشار کتاب اگر نی پرده ای دیگر بخواند می گوید: ایده اولیه تألیف این کتاب وقتی شکل گرفت که مطلبی درباره اهمیت روایت در جهان امروز خواندم؛ تمرکز آن نوشته بر این بود که روایت، زبان امروز دنیا است، بویژه در برهه حساس فعلی که نقش مهم تری هم می توان برای آن یافت.

البته نه اینکه بخواهم آن را با داستان نویسی و دیگر قالب های نوشتاری مقایسه کنم و ارزش آنها را کمتر جلوه بدهم! من خودم داستان نویس هستم و برای آن نیز کارکردهای زیادی قائلم.

منتهی برای گره زدن تفکرات نسل جدید به فرهنگ عاشورا ما به چیزی بیشتر از رمان و داستان کوتاه نیاز داریم و این مسأله ای است که به ضرورت آن اعتقاد بسیاری دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21روایت از اربعین وارد بازار نشر شد

21روایت از اربعین وارد بازار نشر شد