مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-15سياسي

علاج پروپاگاندای دشمن، تبیین حقیقت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران، مسوولان ادارات و نهاد های این شهرستان برگزار شد، ضمن همدردی با کشور مراکش و لیبی، اظهار کرد: ملت ایران در کنار ملت های مسلمان مراکش و لیبی ایستاده است زیرا ده ها هزار نفر از برادران و خواهران مسلمانمان با وقوع دو حادثه مهیب زلزله و سیل، کشته و مجروح و آواره شده اند.

وی گفت: ما مردم دلسوز و غیرتمند ایران این حادثه دردناک را تسلیت عرض نموده و همدردی خود را با مسلمانان دردمند و سوگوار این دو کشور عزیز مسلمان ابراز می داریم.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: قطعاً مسوولان هر نوع کمکی را که اعلام بدارند ملت ایران در میدان می باشند و برادران مسلمان خود را در هیچ کجای دنیا فراموش نکرده و نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع)، عنوان کرد: ترور شخصیتی ائمه معصومین(ع) یکی از ابزارهای مهم جنگ شناختی دشمن شده است، لذا باید حواسمان باشد که اینگونه جنایت دشمنان، امروز و در آینده نیز وجود خواهد داشت و در صدد کشتن نام و یاد و راه و فکر ائمه اطهار(ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج پروپاگاندای دشمن، تبیین حقیقت است

علاج پروپاگاندای دشمن، تبیین حقیقت است