مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-12اقتصادي

فقط نیمی از نیاز مصرفی اهواز به بنزین یورو 4 تامین می شود


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان در خصوص عرضه بنزین یورو 4 و سوپر در کلانشهر اهواز گفت: فقط نیمی از نیاز مصرفی کلانشهر اهواز به بنزین یورو 4 تامین می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان در خصوص عرضه بنزین یورو 4 و سوپر در کلانشهر اهواز گفت: فقط نیمی از نیاز مصرفی کلانشهر اهواز به بنزین یورو 4 تامین می شود.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عرضه بنزین یورو 4 و سوپر در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 500 تا 700 هزار لیتر بنزین یورو 4 در اهواز از طریق پالایشگاه آبادان تامین می شود و این در حالی است که میزان نیاز مصرفی اهواز بیش از یک میلیون لیتر است.

وی افزود: با توجه به شرایط دمایی کلانشهر اهواز و تبخیر بالای بنزین یورو، هر تانکری که به جایگاه می رسد حدود 800 لیتر کسری دارد و باعث زیان جایگاه داران شده است.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: در حال حاضر فقط نیمی از نیاز بنزین مصرفی کلانشهر اهواز با بنزین یورو4 تامین می شود و باقی آن از طریق توزیع بنزین معمولی تامین می شود که برای خودروها و آلودگی هوا مشکل ساز است.

سهمیه بنزین سوپر با توجه به نیاز مصرفی کلانشهر اهواز ناچیز است الباجی ادامه داد: با توجه به توزیع بنزین معمولی، در بحث تامین سوخت بنزین در اهواز به صورت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط نیمی از نیاز مصرفی اهواز به بنزین یورو 4 تامین می شود

فقط نیمی از نیاز مصرفی اهواز به بنزین یورو 4 تامین می شود