مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-22سياسي

آثار و برکات دفاع مقدس ایران را به قدرت منطقه ای و بین المللی بدل کرده است


آثار و برکات دفاع مقدس باعث شده که امروزه جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها تبدیل به یک قدرت منطقه ای و بین المللی شود.

- ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: آثار و برکات دفاع مقدس باعث شده که امروزه جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها تبدیل به یک قدرت منطقه ای و بین المللی شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 31 شهریور در خطبه های نماز جمعه شهر اراک با تاکید بر اهمیت ایثار و فداکاری اظهار کرد: جنگ تحمیلی روحیه دفاع از جان و مال و تمامیت ارضی را در ملت ایران چندین برابر کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از حق و مظلومان از صفات انسان های کریم است گفت: در جنگ تحمیلی تمام کشورهای دنیا طرف دشمن بودند ولی ما به لطف خدا، عنایات اهل بیت و امام(ره) و با جهاد و فداکاری جوانان غیور توانستیم آنها را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی دنیاست تصریح کرد: ما در زمان جنگ هیچ تسلیحاتی نداشتیم ولی آثار و برکات دفاع مقدس باعث شده که امروزه جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها تبدیل به یک قدرت منطقه ای و بین المللی شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه اگر فرمان آیت الله سیستانی در رابطه با جهاد نبود، داعش، عراق را اشغال کرده بود اضافه کرد: تمام مردم ایران به ویژه خواهران مسلمان باید همواره در تمامی صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار و برکات دفاع مقدس ایران را به قدرت منطقه ای و بین المللی بدل کرده است

آثار و برکات دفاع مقدس ایران را به قدرت منطقه ای و بین المللی بدل کرده است