مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-31سياسي

امکانات پزشکی موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان طارم نیست


بیمارستان 32 تختی و امکانات پزشکی موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان طارم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی منصوری، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طارم گفت: امروز شاهد بهره برداری از یک راه روستایی بودیم و محیط روستا سنگ فرش شده و با تلاش عوامل مختلف خوشبختانه امنیت در شهرستان حاکم است.

وی در مورد مشکلات شهرستان طارم ابراز کرد: در شهرستان رؤسای ادارات اختیارات شهرستانی دارند که به وظیفه خود عمل می کنند اما برخی امور از اختیارات شهرستان خارج است و نیاز به پیگیری استانی و ملی دارد.

امام جمعه آببر توسعه بیمارستان طارم را یکی از مطالبات مردم دانست و گفت: این بیمارستان در حال حاضر گوابگوی نیازهای جمعیت شهرستان نیست و وزیر بهداشت نیز قول هایی داده بود تا این بیمارستان از 32 تخت به 64 تخت ارتقا یابد.

وی یادآور شد: جمعیت خالص شهرستان 50 هزار نفر است اما جمعیت شناور به 70 هزار نفر می رسد؛ چراکه در طول سال کارگران در این شهرستان حضور می یابند و فصل برداشت زیتون اوج زمان حضور کارگران غیرمقیم است، علاوه بر این چند روستای استان های اردبیل و قزوین از خدمات شهرستان طارم استفاده می کنند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اظهارات برخی که 32 تخت بیمارستان طارم نیز پر نمی شود، تصریح کرد: به دلیل نبود امکانات مردم از این بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات پزشکی موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان طارم نیست

امکانات پزشکی موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان طارم نیست