مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-26سياسي

باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می شود


باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ با هدف ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان با یکدیگر و بهره گیری از دیدگاه ها و تجارب دانش آموختگان در جهت ارتقای دانشگاه تاسیس می شود.

- باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ با هدف ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان با یکدیگر و بهره گیری از دیدگاه ها و تجارب دانش آموختگان در جهت ارتقای دانشگاه تاسیس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جهانیان، ضمن اشاره به ضرورت باشگاه دانش آموختگان، افزود: با توجه به بیش از سه دهه فعالیت دانشگاه و کثرت دانش آموختگان دانشگاه که برخی از آن ها از استادان برتر، مدیران شاخص، متخصصان و کنشگران و فعالان حوزه های گوناگون علمی و تخصصی یا بازار و تجارت هستند، ضرورت ایجاد این تشکل مطرح شد.

وی ادامه داد: این تشکل می تواند ضمن برقراری ارتباط و تقویت پیوند میان دانش آموختگان، شبکه ای ساختاریافته، یکپارچه و کارآمد از فرهیختگان دانشگاه باشد که حامی، مشاور، همیار و همراه همدیگر هستند و از دل این ارتباط مؤثر و هدفمند، منافعی برای خود اعضا، دانشگاه و ذی نفعان در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن بیان اهمیت این باشگاه و کارکردهای آن برای دانشگاه، افزود: به واسطه پراکندگی دانش آموختگان دانشگاه در مناطق، سطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می شود

باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس می شود