مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-21حوادث

پیامک جعلی سود سهام عدالت برای شاکی 780 میلیون ریال آب خورد


رییس پلیس فتای خراسان جنوبی از کشف پرونده ای که فردی با کلیک بر روی لینک جعلی واریز سود سهام عدالت، حساب بانکی اش خالی شده بود، خبر داد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتای خراسان جنوبی از کشف پرونده ای که فردی با کلیک بر روی لینک جعلی واریز سود سهام عدالت، حساب بانکی اش خالی شده بود، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الوانی اظهار کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکواییه اعلام داشت چند روز قبل برای من پیامکی ارسال شد که خبر از واریز سود سهام عدالت برای اینجانب می داد، در این پیامک لینکی قرار داده شده بود که از من خواست برای مشاهده سود سهام عدالت برروی آن کلیک کرده که پس از آن نرم افزار جعلی تحت عنوان سهام من برروی گوشی نصب شد که می توانستم از طریق این نرم افزار و با پرداخت مبلغ 5 هزار تومان سود سهام عدالت خودم را مشاهده نمایم، پس از پرداخت این مبلغ ناچیز، متوجه برداشت مبلغ 780 میلیون ریال از حساب بانکی خودم شدم.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی افزود: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه دیده و احقاق حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرارداده و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک جعلی سود سهام عدالت برای شاکی 780 میلیون ریال آب خورد

پیامک جعلی سود سهام عدالت برای شاکی 780 میلیون ریال آب خورد