مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-19اقتصادي

جزییات نحوه خرید از فروشگاه های اینترنتی با کالابرگ


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم به زودی می توانند در فروشگاه های اینترنتی که به سامانه های ما متصل هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا عسگریان افزود: به زودی مشمولان هنگام خرید اینترنتی می توانند محصولات مورد نظر خود را در سبدی ذخیره کنند و پس از نهایی شدن خرید از آنان پرسیده می شود که آیا از اعتبارشان استفاده شود؟ وی گفت: در صورت تایید نهایی فرآیند خرید تکمیل می شود و از سطح یارانه کسر و پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر تعاون ادامه داد: دهک یک تا پنج درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مشمول 2 امتیاز تشویقی طرح کالابرگ الکترونیک هستند و به عبارتی افراد مذکور در صورتی که مبلغ 200 هزار تومان از یارانه شان را از میان کالاهای اساسی تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک، خریداری و مصرف کنند، مشمول دریافت 120 هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد.

همچنین تورّمی که تا پایان سال به روی این اقلام ایجاد می شود، توسط دولت پوشش داده خواهد شد.

عسگریان تأکید کرد: وزارت رفاه در این طرح علاوه بر خرید از میان 122 هزار فروشگاه متصل به طرح اقدام به تسهیل در خرید مردم کرده و قرار است امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی که به سامانه متصل هستند نیز برای مردم فراهم شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه خرید از فروشگاه های اینترنتی با کالابرگ

جزییات نحوه خرید از فروشگاه های اینترنتی با کالابرگ