مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-24اقتصادي

نوسازی تجهیزات انتقال خون مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه در دولت سیزدهم 6میلیارد اعتبار از محل دانش بنیان داشتیم، گفت: از این محل توانستیم زیرساخت ها و تجهیزات انتقال خون مازندران را نوسازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان انتقال خون استان مازندران 44 سال است شکل گرفت، اظهار کرد: اداره کل انتقال خون مازندران دارای 12 مرکز، 6 پایگاه انتقال خون، 6 مرکز ثابت خونگیری و سه اتوبوس سیار است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه در دولت سیزدهم باتوجه به کار جهادی اتفاقات خوبی در زمینه انتقال خون داد، اضافه کرد: با توجه به وسعت و جمعیت استان،گردشگری بودن مازندران و وجود بیمارستان های فوق تخصصی و دارا بودن بیش از 14هزار بیمار خاص مصرف خون در استان بالا است.

محمدی فیروزجایی با اعلام اینکه بیماران خاص در استان نیاز به خون مستمر و دائمی دارند، افزود: جمعیت شناور بالا به استان و همچنین 47 بیمارستان و بالغ بر 5 هزار و 721 تخت را انتقال خون استان پوشش می دهد.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت ها در مازندران، خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور یک میلیارد تومان اعتبار به ما تخصیص دادند که در تنکابن طی هفته دولت افتتاح خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی تجهیزات انتقال خون مازندران

نوسازی تجهیزات انتقال خون مازندران