مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-31پزشكي

راه اندازی پیک دارویی جمعیت هلال احمر در رشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه اندازی پیک دارویی برای توزیع دارو در مناطق مختلف رشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی سلیمی امروز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: با آماده سازی بسترهای لازم، پیک دارویی در استان برای توزیع دارو در مناطق مختلف رشت راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: نظر به تسریع در توزیع داروهای مورد نیاز و کاهش هزینه های مردم شریف، زیرساخت های ایجاد پیک دارویی در استان برای تهیه و توزیع دارو در مناطق مختلف شهر رشت ایجاد شده است.

سلیمی استفاده از ایده های نو و فناوری جدید را از اولویت های هلال احمر استان عنوان کرد و ادامه داد: آخرین اقدامات جهت استحضار مردم شریف استان جهت تسهیل در دسترسی به داروخانه به این ترتیب می باشد که این قطب دارویی به مکان مناسب تری که تعیین شده است انتقال می یابد.

وی با بیان اینکه در گذشته زمان زیادی صرف تأمین داروها برای بیماران می شد، گفت: در حال حاضر با راه اندازی این مرکز زمان دسترسی مردم به دارو بسیار کاهش می یابد و امیدواریم در آینده نزدیک امکانات لازم جهت گسترش این خدمات در سراسر استان مهیا شود.

سلیمی از ایجاد سیستم ثبت الکترونیکی داروها خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر به منظور تسهیل حال بیماران پس از تماس متقاضیان با داروخانه و اعلام درخواست، ثبت الکترونیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پیک دارویی جمعیت هلال احمر در رشت

راه اندازی پیک دارویی جمعیت هلال احمر در رشت