مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-29اجتماعي

جزییات آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی منتشر شد


جزییات شرکت در یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه اعلام تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت شرکت در یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور منتشر شد.

براساس این گزارش، یازدهمین دوره آزمون سامفا (دانشگاهی) در روز جمعه به تاریخ 10 شهریورماه سال 1402 شمسی برابر با 1 سپتامبر سال 2023 میلادی و 15 صفر سال 1445 قمری در داخل کشور شامل شهرهای: اصفهان، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در شهر نجف اشرف (عراق) (صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد.

کارت های شرکت در آزمون متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه به تاریخ هشتم شهریورماه تا روز پنجشنبه به تاریخ 9 شهریورماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام (16 رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی منتشر شد

جزییات آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی منتشر شد