مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-30اجتماعي

نصب 120 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به تردد زائران اربعین حسینی از محورهای همدان، 120 کیلومتر روشنایی در جاده های همدان نصب شد.

- مهرداد آهکی️ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با فعالیت اکیپ های امانی و پیمانی 95 درصد سیستم های روشنایی جاده ای تعمیر، سرویس و راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه 13 مورد روشنایی مقطعی در تقاطع ها و نقاط پر تصادف نصب و راه اندازی شده است بیان کرد: اغلب سفرهای زوار به دلیل گرمای هوا در طول شب انجام می شود، به همین منظور نقش سیستم های روشنایی برای ارتقای ایمنی راه ها بسیار پر اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته 21 کیلومتر روشنایی در طول محور همدان -کرمانشاه راه اندازی شده است افزود: عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول 14 کیلومتر به طور کامل راه اندازی و در حال بهره برداری است.

️وی اضافه کرد: هم اکنون در طول محورهای استان همدان 120 کیلومتر سیستم روشنایی نصب شده و 45 کیلومتر دیگر نیز در دستور کار است که امیدواریم به زودی تامین اعتبار شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 120 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های همدان

نصب 120 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های همدان