مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-29ورزشي

19 پروژه ورزشی در استان اصفهان افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت هفته دولت از افتتاح پروژه های ورزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: در اوایل سال 1401 اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیش از 240 پروژه نیمه تمام ورزشی داشت که خوشبختانه در این مدت بیش از 25 پروژه افتتاح و مورد بهره برداری عموم مردم قرار گرفت، در این بین اماکنی بودند که از کلنگ زنی آن ها بیش از یک دهه می گذشت که با پیگیری های انجام شده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه های عمرانی خیرین ورزشیار استان همراه اداره کل ورزش و جوانان بودند که قدردان مشارکت ایشان هستیم؛ در این بین احیای مجدد مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان و برگزاری جلسات منظم گام بلندی در راستای تکمیل پروژه های ورزشی به حساب می آید.

محمدی در ادامه به توسعه ورزش در حوزه همگانی و قهرمانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته در بازی های کشورهای اسلامی بیش از 15 درصد کاروان 180 نفره ایران در این رقابت ها را اصفهانی ها تشکیل دادند که ورزشکاران اصفهان با کسب 15 مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طی یکسال اخیر، نمایندگان ورزش استان در رویدادهای برون مرزی بیش از 202 مدال رنگارنگ را به خود اختصاص داده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پروژه ورزشی در استان اصفهان افتتاح می شود

19 پروژه ورزشی در استان اصفهان افتتاح می شود