مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:472023-09-17پزشكي

پوشش بیمه ای 100 درصدی خدمات توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات توانبخشی مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج با پوشش بیمه ای صد درصد در مراکز دولتی ارایه می شود.

- محمد اسماعیل کاملی درخصوص نوع خدمات توانبخشی تحت پوشش بیمه سلامت ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای پوشش خدمات حداکثری برای جامعه بیمه شدگان کشور، خدمات توانبخشی از گذشته فقط خدمات فیزیوتراپی را تحت پوشش داشت و به طور معمول در یک جلسه برای دو اندام این خدمات تحت پوشش بود.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از سال 99 سازمان بیمه سلامت ایران در تفاهمنامه ای با سازمان بهزیستی کشور درباره پوشش توانخواهان تحت پوشش این سازمان در راستای ماده 6 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت 9 کد خدمت تحت پوشش قرارگرفت، اما از سال گذشته این تفاهمنامه توسعه پیدا کرد و این خدمات به 59 کد خدمت افزایش پیدا کرد که می توان به خدماتی مانند کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی و ارتوپدی فنی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اطلاعات 800 هزار نفر از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت که تحت پوشش بهزیستی بودند در سامانه های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت نشان دار شده و به این افراد در مراکز ارایه دهنده خدمات توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای 100 درصدی خدمات توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج

پوشش بیمه ای 100 درصدی خدمات توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج