مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-05حوادث

نقص فنی هواپیمای آتا در فرودگاه نجف و سرگردانی زوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  پرواز امروز نجف-تهران شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 15 انجام شود، به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای MD این شرکت، - پرواز نجف - تهران هواپیمایی آتا به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای این شرکت از ساعت 15 امروز انجام نشده است و زوار در فرودگاه نجف سرگردان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  پرواز امروز نجف-تهران شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 15 انجام شود، به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای MD این شرکت، انجام نشد و زوار را سرگردان کرد.

یکی از مسافران این پرواز به فارس گفت: 5 ساعت پیش از انجام این پرواز در فرودگاه نجف حاضر شدیم و پس از گذشت از گیت های بازرسی و صف های طولانی بالاخره وارد سالن ترانزیت و سپس سوار هواپیما شدیم.

این زائر اربعین افزود:، اما پس از گذشت مدتی در هواپیما و اعتراض مسافران از اینکه چرا پرواز انجام نمی شد، هواپیما حرکت کرد، اما در آستانه باند به ما اعلام شد که هواپیما نقص فنی دارد و باید از هواپیما پیاده شویم و به سالن ترانزیت برگردیم، بنابراین هواپیما به رمپ بازگشت.

وی اضافه کرد: مجددا مجبور به پیاده شدن از هواپیما شدیم و به سالن ترانزیت برگشتیم، در این مدت هیچ یک از مسئولان پاسخگوی ما نیستند ضمن آنکه زوار در مورد زمان انجام پرواز بعدی خود اطلاعی ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی هواپیمای آتا در فرودگاه نجف و سرگردانی زوار

نقص فنی هواپیمای آتا در فرودگاه نجف و سرگردانی زوار