مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-26اقتصادي

ثبت رکورد 4 میلیون مورد آزمایش کنترل کیفیت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت موفق شد طی یک سال گذشته انجام 4 میلیون مورد آزمایش فنی و تخصصی را در جهت ارتقاء کیفیت پروژه های ملی، - ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت موفق شد طی یک سال گذشته انجام 4 میلیون مورد آزمایش فنی و تخصصی را در جهت ارتقاء کیفیت پروژه های ملی، استانی و خصوصی در کشور به ثبت برساند.

مجید کیانپور چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی قدم برمی دارد و در مسیر رشد و توسعه کشور موفق شده است نقش آفرینی تاثیرگذاری در پروژه های عمرانی کشور در زمینه ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه ها داشته باشد.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سه سال گذشته با ورود به بازارهای جدید و افزایش سهم حضور در پروژه های ملی، استانی و خصوصی موفق شده است از یک میلیون و 200 هزار مورد آزمایش در سال 99 به انجام 4 میلیون مورد آزمایش تا پایان سال 1401 برسد.

کیان پور ادامه داد: ثبت رکورد انجام سالیانه چهار میلیون مورد آزمایش تخصصی کنترل کیفیت در پروژه های عمرانی همزمان با ارتقاء توان علمی، تجهیزاتی مدرن، تنوع ارائه خدمات آزمایشگاهی نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد 4 میلیون مورد آزمایش کنترل کیفیت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ثبت رکورد 4 میلیون مورد آزمایش کنترل کیفیت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک