مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-28ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح عمرانی در شهرقدس


18 طرح با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دولت افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، مراسم افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی شهرستان قدس عصر امروز در ششمین روز هفته دولت با حضور محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران، جمعی از خانواده معظم شهدا، فرماندار، امام جمعه، اعضای مدیریت شهری و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم خانه فرهنگ علامه جعفری(ره) در خیابان چمن و مرکز روزانه آموزشی بیماران اوتیسم و مرکز شبانه روزی معلولین ذهنی زیر 14 سال افتتاح و از اولین کمپرسور فرآیندی صادراتی ساخت ایران در بخش خصوصی و 27 خودروی امدادی و خدماتی جهت افزایش توان لجستیکی مدیریت شهری رونمایی و کلنگ احداث سایت هواشناسی به زمین زده شد.

همچنین فاز یک زمین چمن مصنوعی شماره سه مجموعه ورزشی شهدای شهرقدس و ایستگاه شماره هفت آتش نشانی شهیدان رضایی دانشگر در خیابان 9 دی، افتتاح شد و خط تولید ترمز دیسکی در یک شرکت خصوصی به بهره برداری رسید.

    سعید شهلی شهردار قدس در حاشیه این مراسم گفت: افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی 18 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح عمرانی در شهرقدس

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح عمرانی در شهرقدس