مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-04سياسي

برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با اقصی نقاط کشور و استان فارس، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، روز چهارشنبه 15شهریورماه با برنامه ریزی های انجام شده از ساعت05:00 صبح از مکان دو راه دریس به سمت امامزاده سید حسین(ع) کازرون برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی های انجام شده برای پارک خودرو عزیزان شرکت کننده در شروع محل پیاده روی با همکاری تالار های نزدیک محل مراسم تالار خلیج فارس و ایران زمین با گنجایش بیش از 6هزار خودرو و زائرین پس از مسافت 15کیلومتری پیاده روی از حرم امامزاده سید حسین(ع) با وسیله نقلیه عمومی اتوبوس به محل پارک خودروهای خود پس از مراسم پیاده روی رسانده خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر شهرستان کازرون و گرم بودن هوا در این ایام، گفت: با هدف حضور حداکثری و رعایت حال شهروندان، زمان آغاز پیاده روی ساعت05:00 صبح درنظر گرفته شده است.

حیاتی ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی از مسیر نجف به کربلا درواقع بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی مسلمانان به ویژه شیعیان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون

برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برای جاماندگان در کازرون