مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-14بين الملل

دمشق: اشغالگری آمریکا و ترکیه مانع بازگشت پناهندگان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) طی گفت و گوی تلفنی با «عبدالله بوحبیب» همتای لبنانی خود گفت که دمشق از بازگشت پناهندگان سوری در لبنان به کشورشان استقبال می کند و تسهیلات لازم را در اختیارشان قرار می دهد.

- وزیر خارجه سوریه در گفت و گوی تلفنی با همتای لبنانی خود گفت که پدیده اشغالگری آمریکا و ترکیه اصلی ترین مانع در بازگشت پناهندگان سوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) طی گفت و گوی تلفنی با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود گفت که دمشق از بازگشت پناهندگان سوری در لبنان به کشورشان استقبال می کند و تسهیلات لازم را در اختیارشان قرار می دهد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای از تماس تلفنی عبدالله بوحبیب با فیصل مقداد خبر داد و نوشت که در این گفتگو دو طرف در خصوص راه های هموار کردن مسیر بازگشت پناهندگان سوری گفتگو کردند؛ پناهندگانی که بار سنگینی بر دوش دولت و جامعه لبنان هستند.

فیصل مقداد در این تماس تلفنی گفت که روابط تاریخی میان لبنان و سوریه برقرار است و آسیب و ضربه ای به هر یک از دو کشور، به مثابه خسارت به دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اشغالگری آمریکا و ترکیه مانع بازگشت پناهندگان می شود

دمشق: اشغالگری آمریکا و ترکیه مانع بازگشت پناهندگان می شود