مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-13فرهنگي

تغییری تاریخی در جوایز پولیتزر


هیات مدیره جایزه پولیتزر اعلام کرد که از این پس نویسندگان، نمایشنامه نویسان و آهنگسازانی که شهروند ایالات متحده نیستند نیز واجد دریافت این جایزه خواهند بود.

- هیات مدیره جایزه پولیتزر اعلام کرد که از این پس نویسندگان، نمایشنامه نویسان و آهنگسازانی که شهروند ایالات متحده نیستند نیز واجد دریافت این جایزه خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بیانیه ای رسانه ای که از طرف برگزارکنندگان این جایزه معتبر در عرصه کتاب، نمایش و موسیقی منتشر شد، پولیتزر که پیش تر فقط برای شهروندان ایالات متحده آزاد بود، اکنون برای ساکنان دائم آمریکا و کسانی که این کشور را خانه اصلی و دیرینه خود می دانند نیز قابل دریافت است.

این معیارهای جدید با چرخه جوایز 2025 آغاز می شود و دسته بندی های کتاب، نمایشنامه و موسیقی همچنان مستلزم آن است که آثار به زبان انگلیسی و در ایالات متحده منتشر شده باشند.

پروفسور تامی شلبی و نیل براون ، روسای مشترک هیات مدیره پولیتزر در بیانیه ای گفتند: هیات مدیره مشتاق است اطمینان حاصل کند که جوایز در دسترس کسانی است که آثار برجسته ای در زمینه کتاب، نمایش و موسیقی تولید می کنند.

این بسط قانون در واجد شرایط بودن مرتبط با به روزرسانی مناسب قوانین و سازگار با اهداف جوزف پولیتزر در ایجاد این جوایز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری تاریخی در جوایز پولیتزر

تغییری تاریخی در جوایز پولیتزر