مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-08سياسي

متولیان وتریبون داران فرهنگ ازقطار پرسرعت کار ضدفرهنگی عقب نمانند


اقشار مختلف مردم به ویژه تریبون داران، افراد دارای مخاطب و کسانی که کار فرهنگی می کنند نباید از قطار پرسرعت کار ضد فرهنگی دشمن عقب بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مطهرخو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نایین اظهار کرد: عاشورا مکتبی سراسر درس و عبرت است که به تناسب ایام و به تناسب احوال باید از این مکتب نورانی درس گرفت و باید این مکتب را سرلوحه زیست مومنانه خود قرار بدهیم.

وی ادامه داد: توجه به سواد رسانه ای یکی از درس های مهم مکتب عاشورا است و اگر چه مطالعات سواد رسانه ای یک موضوع جدید است اما تاریخ نشان داده که اگر مردم به سواد رسانه ای توجه می کردند، مسیر بشر به گونه دیگری رقم می خورد.

امام جمعه شهرستان نایین با بیان اینکه می توان واقعه عاشورا را در چند گام رسانه ای مشاهده و تحلیل کرد، بیان کرد: جامعه ای که تسلیم شایعه شود و دروازه بانی خبر انجام ندهد و تبلیغات را بر واقعیات ترجیح دهد و حوصله مکث و تأمل در اخبار را نداشته باشد و بدون اطمینان از صحت یک خبر، آن را نشر دهد و اطلاعات جعلی را ویروس طور وارد بدنه اجتماع و آن را مریض کند، این طور می شود که همین موارد تکرار شده در تاریخ، باعث وقوع رویدادهای غم انگیز به ویژه واقعه عاشورا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان وتریبون داران فرهنگ ازقطار پرسرعت کار ضدفرهنگی عقب نمانند

متولیان وتریبون داران فرهنگ ازقطار پرسرعت کار ضدفرهنگی عقب نمانند