مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-12اجتماعي

ارتقاء مهارت های امدادو نجات نیروهای وظیفه در فارس


مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از برگزاری دوره های آموزش امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط مربیان این جمعیت برای سربازان وظیفه در پادگان های نظامی آن استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از برگزاری دوره های آموزش امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط مربیان این جمعیت برای سربازان وظیفه در پادگان های نظامی آن استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین درویشی گفت: در شش ماه اول امسال، 12 هزار و 192 نیروی وظیفه در مرکز آموزشی شهید قنبر ترابی (نزاجا) کازرون، مرکز آموزشی شهید دستغیب نیروی انتظامی جهرم، مرکز آموزشی حضرت ولی عصر (عج) نیروی زمینی سپاه آباده و پادگان احمدبن موسی-شیراز، آموزش های امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را توسط مربیان جمعیت هلال احمر فراگرفتند.

به نقل از هلال احمر فارس، درویشی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح دانش و آمادگی کارکنان وظیفه در مواجهه با حوادث و سوانح عنوان و اضافه کرد: کمک‎های اولیه به اقدامات اولیه‎ ای گفته می شود که بلافاصله پس از بروز حادثه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی یا انتقال به مراکز درمانی به منظورکاهش آسیب و تثبیت وضعیت جسمانی مصدوم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء مهارت های امدادو نجات نیروهای وظیفه در فارس

ارتقاء مهارت های امدادو نجات نیروهای وظیفه در فارس