مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-29سياسي

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ریشه جهانی دارد


رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه دولت امروز با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش است، گفت: مشکلات در وضعیت معیشت مردم مشهود و ملموس است که بخشی از آن ریشه جهانی دارد و بخش دیگری نیز مربوط به سنگ اندازی هایی است که از سوی معاندین صورت می گیرد.

- رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه دولت امروز با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش است، گفت: مشکلات در وضعیت معیشت مردم مشهود و ملموس است که بخشی از آن ریشه جهانی دارد و بخش دیگری نیز مربوط به سنگ اندازی هایی است که از سوی معاندین صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: بسیاری از عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر زیارت اربعین یکی از پرافتخارترین صفحات کتاب ولایت و تبعیت از امامت را ورق می زنند که تاریخ کمتر نمونه ای از آن را شاهد بوده است.

رییس دیوان عالی کشور با تأکید بر اثرات معنوی، اجتماعی و سیاسی حرکت عظیم و ارزشمند زیارت اربعین گفت: ان شاءالله همه ما مشمول شفاعت آن حضرت و دعای زائرینش باشیم، صحنه هایی که عاشقان امام حسین (ع) در این ایام و در مسیر پیاده روی و زیارت کربلا می آفرینند، حقیقتاً بسیار ارزشمند و درس آموز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ریشه جهانی دارد

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ریشه جهانی دارد