مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13دانش

32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد «عضو هیات علمی» شدند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از جذب دانشجویان دکتری این دانشگاه به عنوان دستیار آموزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز با حضور مدیران این دانشگاه برگزار شد، به اجرای طرح هیات علمی وابسته و دستیار آموزشی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 32 هزار استاد حق التدریس داشت که این اساتید تبدیل به عضو هیات علمی وابسته و دستیار آموزشی شدند و به دانشگاه آزاد اسلامی متصل هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای جذب اعضای هیات علمی وابسته مراحل گزینش هیأت علمی طی 6 ماه آینده اجرا می شود، اظهار داشت: دستیاران آموزشی نیز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هستند که از جمع 40 هزار داوطلب انتخاب می شوند.

از این طریق اساتید جوان، با انگیزه و دارای روحیه جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد و آینده این دانشگاه را درخشان تر خواهند کرد.

  طهرانچی به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مراسم اربعین امسال باشکوه و بی نظیر برگزار شد و این مراسم را می توان یک معجزه در هزاره سوم قلمداد کرد.

در دورانی که معجزات الهی اتفاق نمی افتد، اربعین حسینی خصلتی است که یک جلوه ملکوتی در عالم مُلکی را نشان می دهد که اجزا و ارکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد «عضو هیات علمی» شدند

32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد «عضو هیات علمی» شدند