مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-06اجتماعي

دختران مسلمان از ورود به مدارس فرانسه منع شدند


در پی اعمال محدودیت های شدید برای ورود دانش آموزان مسلمان با پوشش عبا به مدارس فرانسه، ده ها دانش آموز دختر به دلیل امتناع از پیروی از سیاست های ضداسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم محدودیت های شدیدی که دولت فرانسه برای نوع پوشش دانش آموزان مسلمان به منظور کسب اجازه ورود به مدارس این کشور تعیین کرده است، گزارش وزیر آموزش و پرورش فرانسه نشان می دهد که حدود 300 دانش آموز روز دوشنبه هفته جاری با عبای اسلامی به مدارس رفتند.

گابریل آتال وزیر آموزش و پرورش فرانسه اعلام کرده بود که با شروع مدارس از اول سپتامبر (10 شهریور ماه)، دانش آموزان اجازه حضور در کلاس ها را با پوشش اسلامی که منظور همان عبا است، نخواهند داشت.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، با این حال وزیر آموزش و پرورش فرانسه اعلام کرد که در پی وضع این محدودیت ها، اغلب دختران مجبور شدند با پوششی متفاوت به مدارس بروند و اجازه ورود به کلاس ها را پیدا کردند.

طبق این گزارش، 67 دانش آموز دختر به واسطه امتناع از پیروی از محدودیت هایی که دولت فرانسه برای پوشش دختران مسلمان برای ورود به مدارس تعیین کرده بود، از ورود به مدارس منع شدند.

دولت فرانسه می گوید که مسئولان مدارس و دولت، گفت وگو با خانواده های این دانش آموزان را آغاز کرده اند که در صورتیکه مذاکرات به شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران مسلمان از ورود به مدارس فرانسه منع شدند

دختران مسلمان از ورود به مدارس فرانسه منع شدند