مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-29اقتصادي

مسیر تجاری پاکستان، ایران و ترکیه انقلابی در تجارت منطقه ای است


رییس اتاق بازرگانی و صنایع مشترک پاکستان و چین (PCJCCI) گفت که کریدور حمل و نقل جاده ای اسلام آباد - تهران - استانبول در آستانه انقلابی در تجارت منطقه ای و تقویت کننده روابط است.

- رییس اتاق بازرگانی و صنایع مشترک پاکستان و چین (PCJCCI) گفت که کریدور حمل و نقل جاده ای اسلام آباد - تهران - استانبول در آستانه انقلابی در تجارت منطقه ای و تقویت کننده روابط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اتاق مشترک بازرگانی و صنعت پاکستان - چین گفت که کریدور حمل و نقل جاده ای اسلام آباد - تهران - استانبول در آستانه انقلابی در تجارت منطقه ای است و روابط بین پاکستان، ایران، ترکیه و چین را از طریق طرح کمربند و جاده (BRI) تقویت می کند.

رییس اتاق مشترک بازرگانی و صنعت پاکستان - چین تاکید کرد که کریدور اقتصادی چین و پاکستان (CPEC) و پروژه های BRI جان تازه ای به این اتحادها داده و مسیری از فرصت ها را برای ترکیه و پاکستان ایجاد کرده اند.

وی اعلام کرد که صادرات ترکیه به چین مسیری ساده از طریق پاکستان پیدا و کالاها را به بازارهای چین هدایت می کند.

فانگ یولونگ، معاون ارشد PCJCCI، این دیدگاه را با اشاره به اینکه سرمایه گذاری ترکیه در پاکستان از مرز حیرت آور یک میلیارد دلار فراتر رفته است عنوان کرد؛ مشارکت راهبردی آن ها بخش های مختلفی از جمله علم، فناوری، دفاع، گردشگری، آموزش و سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تجاری پاکستان، ایران و ترکیه انقلابی در تجارت منطقه ای است

مسیر تجاری پاکستان، ایران و ترکیه انقلابی در تجارت منطقه ای است