مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-31سياسي

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد


مراسم جاماندگان اربعین حسینی با حضور آیت الله عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مسجد جامع روستای اندبیل خلخال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی امروز در مراسم جاماندگان اربعین حسینی که در مسجد جامع روستای اندبیل برگزار شد، اظهار کرد: شور حسین (ع)، تفکر حسین (ع) حی و زنده است و این حی و زنده بودن را می توان در شمار عاشقان کربلا و در حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی دید.

امام جمعه اردبیل با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام با سید الشهدا گفت: دشمنان سید الشهدا اقشاری هستند که می خواهند نامی از سید الشهدا نباشد و باید بدانند که تفکر عاشورا زنده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل  از روحانیون خواست تا عاشورا و حماسه زینب (س) را برای نسل های مختلف بازگو و نشر نمایند.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: جوامعی که از الگوهای آسمانی برخوردار نبوده اند حتی اگر علم هم داشته اند آن علم فایده ای نداشته است.

وی افزود: پیام اربعین حسینی این است که دشمنان در فکر بیگانه کردن بشر با بشر و هویت بشری با بشر هستند.

در ادامه باحضور شعرای حسینی شهرستان خلخال در سوگ شهادت حضرت سید الشهدا واربعین حسینی و 72 یار باوفای کربلا مدیحه سرایی و اشعاری قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد