مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-19اقتصادي

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان مستمر انجام می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان مستمر انجام می شود.

- آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: متناسب با هر وضعی برنامه تأمین آب پایدار دنبال و رصد و پایش وضعیت کمی و کیفی منابع آبی همواره در مجموعه این شرکت انجام می شود.

وی با بیان اینکه این ارزیابی ها براساس برنامه ریزی منظم انجام می شود تا بر این اساس وضعیت منابع و مصارف در تمام بخش های مختلف بررسی و متعادل شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی ها بخصوص در بخش آب شرب که از اولویت های وزارت نیرو است به گونه ای است که بتوان همواره آب پایدار را تأمین و در اختیار شهروندان گرامی قرار داد.

به گفته مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان، بر اساس این رصد و پایش، میزان ناترازی آب و جاهایی که کمبود آب داریم مشخص و متناسب با آن پروژه هایی تعریف می شود، که با این پیش بینی و پیشگیری همواره آماده گذر از بحران کم آبی هستیم.

آریانژاد، افزود: این ناترازی ها ممکن است که در اثر افت آب های زیرزمینی یا کاهش بارش ها و یا حوادث دیگری که ممکن است رخ داده و تأمین آب شرب را تحت تأثیر قرار دهد، ایجاد شوند؛ که مجموعه شرکت آب منطقه ای کردستان، متناسب با هر وضعی برنامه تأمین آب پایدار را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان مستمر انجام می شود

رصد و پایش کمی و کیفی منابع آب کردستان مستمر انجام می شود