مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-28سياسي

243 هزار و 482 نامه به رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد


مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه وبویراحمد گفت:243 هزار و 482 نامه به رییس جمهور و تماس تلفنی با سامانه 111 در استان ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر قلی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تاکنون 40 هزار نامه ویرایش شده و 52 هزار مورد به دستگاه های مختلف اداری ارجاع شده است.

وی بیان داشت: کار پردازش و ثبت نامه های مردمی 18 روز با 16 ساعت کار در روز انجام شد که 46 هزار و 860 درخواست در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه 111 بوده است.

قلی پور تصریح کرد: 580 کاربر، نیروی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند و بیشتر درخواست ها مربوط به کمک مالی، وام ضروری و قرض الحسنه و اشتغال است.

وی افزود: مرحله بعدی ارجاع نامه های مردمی است که دامنه آن همه سازمان ها، نهادها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه ها، استانداری و دستگاه های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی است.

قلی پور اظهار داشت: مدیران برای ارائه پیگیری خواسته ها، پاسخ مثبت یا منفی را به صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی شود و هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 هزار و 482 نامه به رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد

243 هزار و 482 نامه به رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد