مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-12ورزشي

حواشی تنیس کرمانشاه به سه گانه هم رسید!


آذرماه سال گذشته بود که دوره چهار ساله ریاست هیات سه گانه کرمانشاه به پایان رسید، اما علیرغم گذشت حدود هشت ماه انتخابات این هیات به دلیل وجود برخی حواشی هنوز برگزار نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه آذرماه سال گذشته بود که دوره چهار ساله ریاست هیات سه گانه کرمانشاه به پایان رسید، اما علیرغم گذشت حدود هشت ماه انتخابات این هیات به دلیل وجود برخی حواشی هنوز برگزار نشده است.

آنطور که عنوان می شود، اختلاف نظر فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در چینش اعضای مجمع باعث شده تا برگزاری انتخابات هیات سه گانه کرمانشاه به تعویق بیافتد.

فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم برگزاری انتخابات این هیات و حواشی بوجود آمده اظهارکرد: برای برگزاری انتخابات این هیات، لیست اعضای مجمع را به فدراسیون ارسال کردیم، اما آنها تغییرات زیادی را در چینش اعضای مجمع انجام دادند.

وی ادامه داد: اعضایی که از سوی فدراسیون در لیست جدید قرار داده شده اند، مورد قبول اداره کل ورزش و جوانان قرار ندارند و اعتراض یکی از کاندیداها را هم به دنبال داشته است.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در این راستا، موضوع را به دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ارجاع دادیم تا به عنوان حَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی تنیس کرمانشاه به سه گانه هم رسید!

حواشی تنیس کرمانشاه به سه گانه هم رسید!