مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-20اجتماعي

مشارکت 235 مرکز و پایگاه نیکوکاری در جشن عاطفه های لرستان


مدیرکل کمیته امداد لرستان از مشارکت 235 مرکز و پایگاه مراکز نیکوکاری پایگاه در سطح استان برای دریافت کمک های مردمی به طرح جشن عاطفه ها خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان از مشارکت 235 مرکز و پایگاه مراکز نیکوکاری پایگاه در سطح استان برای دریافت کمک های مردمی به طرح جشن عاطفه ها خبر داد.

جلال شیخ پور بیست و نهم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و برگزاری جشن عاطفه ها اظهار کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی از اواخر شهریورماه در لرستان دایر شده و تا 15 مهرماه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح معابر شهری لرستان برپا شده است، افزود: این پایگاه ها در مصلاهای نماز جمعه آخر شهریور و در مدارس نیز هفته اول مهر برپا می شود.

شیخ پور با بیان اینکه پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای جشن عاطفه ها به صورت ثابت و سیار آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این استان است، اضافه کرد: 235 پایگاه در مجموع در سطح شهر و روستاهای استان لرستان برای دریافت کمک های مردمی به دانش آموزان محروم این استان دایر شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا اقلام موردنیاز دانش آموزان محروم استان را در آستانه سال تحصیلی جدید تهیه کنیم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 235 مرکز و پایگاه نیکوکاری در جشن عاطفه های لرستان

مشارکت 235 مرکز و پایگاه نیکوکاری در جشن عاطفه های لرستان