مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-25اجتماعي

موکب های برون مرزی کهگیلویه و بویراحمد در حال تجهیز است


یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات موکب های برون مرزی استان در حال انتقال به کشور عراق بوده و تجهیز در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی احمدزاده در بازدید از موکب های استان در مرز شلمچه، افزود: زوار امام حسین (ع) از همه جای دنیا در حال حرکت به سمت کربلای معلی هستند.

وی ابراز داشت: 26 موکب از کهگیلویه و بویراحمد در کشور عراق مستقر خواهند شد که در حال انتقال امکانات به این کشور هستند، ضمن اینکه 9 موکب استان نیز در مرز شلمچه برپا شده و به زائرین امام حسین (ع) خدمات ارائه می دهند.

استاندار گفت: با مشارکت نفت و گاز و پتروشیمی گچساران دو سالن بزرگ با سازه های دائم و تمامی امکانات به متراژ 800 متر مربع در شلمچه در حال احداث است که یکی از سوله ها ظرف روزهای آینده آماده می شود.

احمدزاده با بیان اینکه این سوله ها برای اربعین سال آینده کاملاً آماده می شوند، افزود: 32 موکب استان در داخل ایران برپا است که همه موکب ها از حمایت های مردمی و دولتی برخوردار هستند.

استاندار با بیان اینکه امکاناتی مانند کولر، یخچال فریزر، دستگاه آب سردکن و جاروبرقی میان موکب ها توزیع شده، گفت: گوشت، برنج، مرغ، روغن و سایر ملزومات موکب ها در اختیار آنها قرار گرفت و حمایت های مردمی و دولتی از موکب ها کماکان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های برون مرزی کهگیلویه و بویراحمد در حال تجهیز است

موکب های برون مرزی کهگیلویه و بویراحمد در حال تجهیز است