مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-25بين الملل

ترامپ به شبکه اجتماعی ایکس برگشت


رییس جمهور سابق آمریکا بعد از غیبتی به مدت بیش از دو سال در توییتر، پنجشنبه شب به این شبکه اجتماعی که حالا به ایکس تغییر نام داده است، بازگشت.

- رییس جمهور سابق آمریکا بعد از غیبتی به مدت بیش از دو سال در توییتر، پنجشنبه شب به این شبکه اجتماعی که حالا به "ایکس" تغییر نام داده است، بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بعد از آنکه برای تفهیم اتهام در پرونده تلاش برای تغییر نتایج انتخابات 2020 خود را تسلیم مقام های زندان فولتون کانتی در ایالت جورجیا کرد ابتدا تحت بازداشت موقت قرار گرفت اما تحت یک سری شرایط توافق شده از جمله وثیقه 200 هزار دلاری، آزاد شد.

او بعد از آزادی با وثیقه اولین پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر سابق و ایکس فعلی را بعد از غیبتی به مدت بیش از دو سال در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.

ترامپ در این پیام جدید خود صرفا عکسی که از او به عنوان متهم پرونده در بازداشتگاه فولتون کانتی گرفته و توسط دفتر کلانتر این منطقه منتشر شد را بازنشر کرده و این متن کوتاه را ضمیمه این عکس کرد: مداخله در انتخابات.

هرگز تسلیم نمی شوم! او همچنین لینکی که در ظاهر مربوط به وبسایتش است اما بعد از باز کردن به یک صفحه جمع آوری کمکهای اهدایی هدایت می شود را نیز ضمیمه عکس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به شبکه اجتماعی ایکس برگشت

ترامپ به شبکه اجتماعی ایکس برگشت