مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-29ورزشي

به دنبال توسعه و تعمیق روابط دوستانه میان ایروان- تهران هستیم


وزیر آموزش، علم، فرهنگ و ورزش ارمنستان امروز در دیدار با هیئتی به سرپرستی سفیر ایران در ایروان اعلام کرد: به دنبال توسعه و تعمیق روابط دوستانه میان ایروان- تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیوز آم، وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش ارمنستان امروز سه شنبه اعلام کرد که ژانا آندریاسیان (Zhanna Andreasyan) وزیر آموزش، علم، فرهنگ و ورزش ارمنستان با هیئتی به سرپرستی مهدی سبحانی سفیر تازه منصوب ایران در ایروان دیدار کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر آموزش، علم، فرهنگ و ورزش ارمنستان در این دیدار بر آمادگی وزارتخانه متبوع خود در راستای تداوم کمک به توسعه و تعمیق روابط دوستانه میان ایروان- تهران در حوزه های مرتبط با آموزش، علم، فرهنگ، ورزش و امور مرتبط با جوانان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز آم، سفیر جدید ایران نیز به نوبه خود بر آموزش زبان فارسی در مدارس دولتی ارمنستان به عنوان بخشی از یادگیری زبان منطقه ای تاکید کرد.

از سوی دیگر، ژانا آندریاسیان بر اجرای برنامه آموزشی برای معلمان فارسی زبان در دانشگاه ها و مدارس ارمنستان توسط همکاران ایرانی تاکید کرد.

طرفین همچنین در مورد آنچه که باید در آموزش عالی انجام شود، بحث و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه و تعمیق روابط دوستانه میان ایروان- تهران هستیم

به دنبال توسعه و تعمیق روابط دوستانه میان ایروان- تهران هستیم