مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-13سياسي

تخصیص وام اشتغال به دهک های یکم تا سوم


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ازدواج عاملی است که افراد تحت پوشش دارای خانواده شده و از پوشش کمیته خارج شوند که در این جهت وام هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/زنجان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ازدواج عاملی است که افراد تحت پوشش دارای خانواده شده و از پوشش کمیته خارج شوند که در این جهت وام هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

مصطفی خاکسارقهرودی عصر امروز (22 مردادماه) در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار در زنجان، با اشاره به اینکه خبرنگاران در نشر اتفاقات مهم نقش موثری دارند و رسالت خبرنگاران انعکاس، بازتاب و تبیین مسائل مهم کشور است، اظهار کرد: خیران و فعالان عرصه کار خیر، قهرمانان ملی کشور هستند.

اقتصاد بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است که بر این اساس 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند؛ این میزان تعاون و همدلی جای شکر دارد.

خاکسارقهرودی از تخصیص وام به دهک های 1 تا 3 برای ایجاد شغل خبر داد و افزود: ازدواج عاملی است که افراد تحت پوشش دارای خانواده شده و از پوشش کمیته خارج شوند که در این جهت وام هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به دریافت اعتبارات، ادامه داد: هر ساله میزان دریافت اعتبارات چند درصد افزایش می یابد و مسئولان تخصیص دهنده به بودجه کمیته امداد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص وام اشتغال به دهک های یکم تا سوم

تخصیص وام اشتغال به دهک های یکم تا سوم