مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21اقتصادي

آمادگی آذربایجان شرقی برای انجام کشت فراسرزمینی در گینه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به موضوع کشت فراسرزمینی اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، در صورت وجود شرایط لازم، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به موضوع کشت فراسرزمینی اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، در صورت وجود شرایط لازم، این استان آمادگی دارد با همکاری تولیدکنندگان، کشت فرا سرزمینی در کشور گینه را عملیاتی کند.

محمد کلامی در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه، اظهار کرد: آذربایجان شرقی آمادگی دارد جهت افزایش مراودات اقتصادی با کشور گینه با یک تیم اقتصادی به محوریت اتاق بازرگانی در این کشور حضور یابد.

وی بازارهای خارجی را فرصتی مهم برشمرد و گفت: شناخت بازارهای آفریقا برای حضور بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی فرصت خوبی است که امید است با همکاری سفارت ایران در گینه اجرایی شود.

کلامی، به موضوع کشت فرا سرزمینی اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در آذربایجان شرقی، در صورت وجود شرایط لازم این استان آمادگی دارد با همکاری تولید کنندگان، کشت فرا سرزمینی در کشور گینه را عملیاتی کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه نیز بیان کرد: شناخت بازارهای آفریقا و گینه و معرفی کالاهای ایرانی موضوعی است که در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آذربایجان شرقی برای انجام کشت فراسرزمینی در گینه

آمادگی آذربایجان شرقی برای انجام کشت فراسرزمینی در گینه