مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-04اجتماعي

خط کشی یک هزار و 500 کیلومتر از راه های ایلام تا قبل از اربعین


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و 500 کیلومتر از راه های استان ایلام تا قبل اربعین انجام خواهد شد.

- سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش ایمنی راه های مواصلاتی استان سال گذشته عملیات خط کشی 6 هزار کیلومتر از راه ها انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز عملیات خط کشی 2 هزار از راه های استان شروع شده که خط کشی هزار و 500 کیلومتر از این مقدار تا قبل از شروع ایام اربعین انجام خواهدشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اینکه، شانه سازی، لکه گیری و نصب نیوجرسی از دیگر اقدامات اجرایی در راستای ایمنی و حریم راه ها است،  ادامه داد: خط کشی راه ها به عنوان یکی از علائم ایمنی بطور مستقیم در دید راننده قرار دارد و یکی از با صرفه ترین علائم می باشد.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا از ابتدای سال تاکنون تعداد 7 هزار و 210 عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای استان نصب و تعمیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، راهداری در بخش راهسازی نیز پروژه های مهمی در مناطق مختلف استان از جمله ایوان، واریانس کنجانچم، پل صلواتی، واریانت سه راهی جندالله و ورودی مهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی یک هزار و 500 کیلومتر از راه های ایلام تا قبل از اربعین

خط کشی یک هزار و 500 کیلومتر از راه های ایلام تا قبل از اربعین