مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-10فرهنگي

یادی از جشن تولد امین تارخ ؛ دریغ هفتاد سالگی


حدود یک سال از درگذشت ناگهانی امین تارخ می گذرد و اگر او هنوز در میان ما بود، فردا 20 مردادماه باید تولد هفتاد سالگی اش را جشن می گرفت ولی حالا که نیست، - شبی را یاداوری می کنیم که جمعی از همکاران و دوستانش به بهانه تولد او دور هم جمع شدند.

امین تارخ که بسیاری از سینماگران او را افتخار بازیگری می دانستند، زندگی را دو سوال و دو معما، بین تولد و مرگ توصیف می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک سال از درگذشت ناگهانی امین تارخ می گذرد و اگر او هنوز در میان ما بود، فردا 20 مردادماه باید تولد هفتاد سالگی اش را جشن می گرفت ولی حالا که نیست، شبی را یاداوری می کنیم که جمعی از همکاران و دوستانش به بهانه تولد او دور هم جمع شدند.

سال 1395 ویژه برنامه ای با عنوان تولد ماه در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شد که به جشن زادروز 63 سالگی امین تارخ اختصاص داشت و هنرمندانی همچون محمدمهدی عسگرپور، مرحوم پرویز پورحسینی، عنایت بخشی، علی دهکردی، اکرم محمدی، شهرام قائدی و الهام پاوه نژاد در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) درباره این بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون صحبت کردند.

 در آن شب علی دهکردی با اشاره به اینکه تارخ جزو خاص ترین های حرفه بازیگری است، گفته بود: ستاره به فردی می گویند که سال ها در حرفه خود درخشیده باشد و این درخشندگی برایش جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از جشن تولد امین تارخ ؛ دریغ هفتاد سالگی

یادی از جشن تولد امین تارخ ؛ دریغ هفتاد سالگی