مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-13پزشكي

گرمای هوا و خطر شیوع وبا/ آب غیر بهداشتی نخورید


بیماری وبا، یکی از بیماری های شایع روزهای گرم سال است که در اثر عدم رعایت بهداشت فردی و جمعی و همچنین استفاده از آب های غیر بهداشتی و.

، منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گرم شدن هوا با افزایش مصرف آب شرب همراه می شود و این در حالی است که استفاده از آب های امین صابری نیا متخصص طب اورژانس، با بیان اینکه اسهال و مشکلات گوارشی بیماری خاص فصل گرما نیست، گفت: چیزی که باعث اسهال می شود استفاده از مواد غذایی فاسد شده ای است که در معرض گرما قرار گرفته اند و در این مواد باکتری رشد کرده است.

وی افزود: اگر در معرض گرما قرار گرفتید خاک شیر، تخم شربتی و شربت آب لیمو خنک استفاده کنید، کودکان زیر 5 سال و افراد سالمند را به هیچ عنوان در گرما از منزل خارج نکنید چون حرارت برای این افراد به هیچ وجه قابل تحمل نیست، همچنین در فصل های گرم به مناطق گرمسیر سفر نکنید.

در جلسه کمیته بیماری التور با حضور معاون و تعدادی از کارشناسان مسئول مرکز بهداشت جنوب تهران، سازمان ها و نهادهای مرتبط اداره های سلامت شهرداری های مناطق پنج گانه، تحت پوشش، شرکت آب و فاضلاب، اتاق اصناف، اداره جهاد کشاورزی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و پایانه مسافربری جنوب تهران؛ به فصل گرما و همزمان شدن مناسبت های مذهبی با فصل تابستان، سفرها و تجمعات انسانی برای مناسبت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا و خطر شیوع وبا/ آب غیر بهداشتی نخورید

گرمای هوا و خطر شیوع وبا/ آب غیر بهداشتی نخورید