مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-25سياسي

دیدار رییس سازمان محیط زیست با سفیر قزاقستان در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر قزاقستان در ایران که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار سفیر قزاقستان حفاظت از محیط زیست دریای خزر را میثاق مشترک پنج کشور ساحلی این دریا توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر قزاقستان در ایران که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اشتراکات فرهنگی و مذهبی دو کشور ایران و قزاقستان، اظهار کرد: سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت مردمی و انقلابی، توسعه روابط با کشور های دوست، همسایه و مسلمان است و امیدواریم روابط حسنه ما با کشور دوست و برادر قزاقستان هم در زمینه های مختلف توسعه یابد.

 وی کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر موسوم به کنوانسیون تهران را میثاق مشترک پنج کشور ساحلی این دریا توصیف کرد و اظهار داشت: متأسفانه این کنوانسیون تا به حال دستاورد محسوسی نداشته است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شرایط نامطلوب دریای خزر، تصریح کرد: در سال های اخیر، جریان آب در دریای خزر کاهش یافته و غلظت آلاینده ها بیشتر شده است؛ لذا باید با همکاری کشور های ساحلی، این مجموعه را مدیریت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان محیط زیست با سفیر قزاقستان در ایران

دیدار رییس سازمان محیط زیست با سفیر قزاقستان در ایران