مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:452023-07-24ورزشي

قرآن و عترت راه نجات هستند


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن و عترت راه نجات هستند گفت: در هیئت و مجلس امام حسین (ع) می توانید به این راه برسید و برای همین است که دشمن عجیب دارد در مورد قرآن و عترت کار می کند.

- قم-استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن و عترت راه نجات هستند گفت: در هیئت و مجلس امام حسین (ع) می توانید به این راه برسید و برای همین است که دشمن عجیب دارد در مورد قرآن و عترت کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگا ر مهر، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری در ششمین شب عزاداری دهه اول محرم هیئت خادم الرضا (ع) که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد تصریح کرد: امروزه فضای مجازی و اینترنت، کانال ها و گروه هایی که در این فضا ایجاد شده است، دنیا را به یک دهکده بلکه بعنوان یک خانه تبدیل کرده است.

وی افزود: اینترنت کاری کرده است که هر خبری در این عالم اتفاق می افتد به سرعت شگفت انگیزی در همه دنیا پخش می شود و اتفاقات سیاسی، اجتماعی و اخلاقی به سرعت شگفت انگیزی میان جوانان منتشر می شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه متأسفانه حتی جوانان وقتی می خواهند استراحت کنند در کنار خودشان موبایل دارند ادامه داد: روزی خواهد رسید که از این هم بدتر خواهد شد تا جایی که این مسئله هوش مصنوعی یک از مسائل روز جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و عترت راه نجات هستند

قرآن و عترت راه نجات هستند