مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-21سياسي

واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟


با توجه به اینکه تاکنون منظریه به شهرداری تحویل نشده است اما خدمات دهی در این منطقه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: با توجه به اینکه تاکنون منظریه به شهرداری تحویل نشده است اما خدمات دهی در این منطقه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و.

انجام می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه منظریه شهرکرد، اظهار کرد: احداث و تکمیل بوستان میعاد، پروژه منبع آب تپه باباولی و درختکاری در این منطقه از جمله اقداماتی است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در منظریه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بوستان میعاد مجموعه بازی پلی اتیلن و کفپوش با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان نصب و سیستم روشنایی اصلاح شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: پروژه منبع آب تپه باباولی با سه میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که تاکنون تسطیح و رگلاژ، سنگ چینی دیوارها، بتن مگر محوطه، بلوک چینی و .

انجام شده است و منبع ذخیره آب تپه باباولی با حجمی بالغ بر شش تا هفت هزار متر مکعب ظرفیت دارد و تا پایان سال جاری در مدار سیستم آبیاری شهر قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟

واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد به کجا رسید؟